söndag 31 januari 2016

Buzzar Nextory!

Jag får via Buzzador testa tjänsten Nextory där du både kan läsa e-böcker direkt på plattan eller mobilen, eller lyssna på ljudböcker, med ett stort urval av båda. =) 
Jag har både hunnit läsa lite e-bok men mest lyssna på ljudbok, jag hittade ju Charlaine Harris True Blood-serie där och den har jag velat läsa länge! 
Som alltid lyssnar jag mest när jag promenerar till och från jobbet, men även här hemma när jag går och plockar, målar, syr eller bara slappar. 
 De har som sagt ett stort urval med tusentals titlar för alla smaker! Och jag får som buzzador även ge er chans att testa gratis i 30 dagar! Ange koden BUZZFRIEND15 vid registrering. Ingen bindningstid, abonnemangen kostar sen mellan 99-249 kr per månad om du som jag blir hookad. ;) Och du får läsa så många böcker du bara vill och hinner! Gå in på www.nextory.se/ och registrera dig nu! 
Kika under hashtaggen #nextorybuzz på sociala medier för att läsa mer om vad andra tycker! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...