tisdag 26 mars 2013

Soft dag.

Ännu en soft dag i hushållet! =) Har myst med ungarna, småplockat,

läst en del (boken jag läser nu är väldigt spännande!) och på eftermiddagen fick vi besök av Lena och hennes pojkvän Anders, hon var hemma på besök från Norge. =) Trevligt med surr och kaffe! Glömde ju tyvärr bort kameran då... 

Imorgon tror jag barnen ska vara redo för förskolan igen! Tiril definitivt och Kiron tror jag också, om han verkar lika pigg som idag, fast själv är han tveksam än? Om det blir VAB så ska M ta det eftersom jag har skola imorgon, känns så dumt att missa, och efter det har jag kvällspass... Peppar peppar behöver kanske ingen av oss vara hemma? 
Torsdag jobbar jag morgon, och sen har vi påskledigt! 
Jag har 3-dagars ledigt i helgen då jag går på natt nästa vecka, måndag kväll. Och M är ledig fredag t.o.m. måndag. =) Härligt!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Ja ursch det var ett evigt VAB:ande för er =(
Nu håller vi tummarna för att våren kommer snart och jagar bort allt sjukt!!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...