lördag 9 mars 2013

Övriga familjens lördagsäventyr och lite prinsessflygning.


Hej! 
Idag har jag sovit mycket, och läst en del, bara lullat och varit. Har lite yrsel också förutom den hemska tröttheten, kommer väl från bihålorna. Och eksemen har inte blivit bättre. Så än har det väl inte vänt iallafall...=( 

Mattias och barnen drog iväg till farfar Roger och Carina på förmiddagen, för en dag med skoteråkning och grillning! Gissa om jag var avis?
Ms kusin Kenneth och hans fru var också med. =) De var ut på ön "Lilla Norge" i Ångermanälven. 
Alla verkar ha haft en superhärlig dag, och härliga bilder fick jag se när de kom hem. ;) 













Hamburgare blev det till middag, och sen roade dottern oss med att springa runt runt och vara en "prinsessa med vingar". Sötskrutta. 

Fastnade en stund på film också, och notera speciellt förmaningen på slutet, haha! 
Nu slöar vi framför Melodifestival-finalen, och sonen myser extra mycket över att få stanna uppe en stund extra och se. Jag och M håller tummarna för Yohio, men jag gillar också Robin, Anton och State of Drama. ;) För Kirons del hejar han på Sean Banan, och kanske lite Ulrik Munther och Yohio. 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Nääää vad trist att du missade en sån trevlig och härlig dag med familjen =(

Skickar krya på! Ta det verkligen lugnt nu och bli frisk!

Och njut av den fina prinsessan med vingar =)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...