onsdag 6 mars 2013

Rolig skoldag och übersött klipp.

Hej på er. Hoppas er dag varit fin! 
Jag har haft en rolig skoldag, mycket praktik inom sjukvård idag, en del man gjort förr (men alltid behöver friska upp kunskaperna på!) och mycket nytt. 

Sen hämtade familjen upp mig, vi for och handlade och sen hem och lagade middag, Chicken Buffalo Wings, strips och Mexican chilifraiche, tog lite helgmiddag idag då jag ju jobbar i helgen och bara äter hemma söndag! 
Kiron var ju på ögonmottagningen idag...Hans öga har blivit något bättre men han ska fortsätta ha ögonlapparna 2 månader till, 5 dagar i veckan 6 timmar. 

Läggning av ungarna, dusch och nu tränar M medan jag ser på Vampire Diaries.... =) 
Imorgon är jag ledig, och då SKA jag vika lite tid åt sömnad, det behövs verkligen, tycker synd om de som beställt som får vänta... =( Annars ska jag bara ta det luuugnt och skönt! Kvar att rensa inför bytardagen är leksaker och böcker, men M har lovat att greja det värsta av leksakerna i helgen. 

Är inte detta bland det sötaste ni nånsin sett, jag blir nästan tårögd! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...