lördag 30 mars 2013

Mattias 32 år, påskäggsjakt och laddar för fest!

Hej på er!! 
Idag har vi firat min underbara makes 32-årsdag. =) Haft fullt upp hela dagen och än är den ju inte slut. ;) 
Barnen hade haft besök av påskharen i förmiddags. Det blev lite äggjakt. 



Jag har också hunnit med en sväng på stan för att köpa mer kantband till min topp, och sen fick maken paket  från oss, en T-shirt. =) Vi lägger också en peng i vår "tillsammans"-kassa för att hitta på nåt han och jag. ;) 

Självklart är det M som skapat tårtan, tårtkreatören här i huset! 

Vi har haft besök av familjen Fahlén som grattade M på födelsedagen, blev lite fika i uterummet. 


Och nu är M och lämnar barnen hos mormor och morfar, och jag laddar för kvällens bröllopsfest, spelar lite Spotify-lista som vi skapade igår till Mats och Hanna, och ska fixa mig. Hann klart toppen idag! Blir ett vanligt vitt linne under denna och jeans och stort halsband. =) Är alltså en mer icke-formell bröllopsfest.
Hoppas er påskafton blir fortsatt fin! 



2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Vilken underbar topp!! Hoppas festen blev lika fin!!

kram och glad påsk!

veronika sa...

Det bästa med påsken är när barnen ska leta påskägg ; ) Hoppas ni haft en härlig påsk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...