tisdag 5 mars 2013

Matlista v.10 och lite klagomål över tid...

Usch, just nu känner jag mig i allt annat än harmoni. Är så mycket just nu som det känns inkl. jobb och vanligt vardagsliv, jag hinner varken träna eller ägna mig åt nån sömnad (och har beställningar som väntat länge), och då får jag inte den avkopplingen jag behöver för att må bra!
 =( Inte bara har vi varit sjuka så mycket, det är också så mycket annat som ska prioriteras...
Sådär, nu är det slut på den klagolitanian, jag lovar!!! 

Idag har jag jobbat, varit på möte på förskolan, betalat grejer på nätet, haft besök av klädköpare (kläder efter barnen, kul att sälja iväg sånt som de vuxit ur, tjuvstartat lite innan bytardagen) och ägnat flera timmar åt läxläsning....
Skrev nyss veckans matsedel; (Onsdag och Torsdags rätter ska byta plats). 

 Barnen var trötta men nöjda när de kom från dagis, blev en lugn eftermiddag med lite film, innan middagen. 

Imorgon ska Kiron på ögonmottagningen i Sundsvall så M åker ner med honom. Jag har skola och Tiril förskola. 
Nu sitter vi och ser på "Månprinsessan", lite myspysig äventyr såhär innan sömn. 

2 kommentarer:

Catarina sa...

Ibland måste man få klaga lite. Livet är ett svårt pussel ibland!

solokatt76 sa...

Skickar kram!! Hade jag haft ett gäng med tid och energi över hade jag skickat det med... men tyvärr ;)

Men kramar hade jag massor!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...