måndag 30 oktober 2017

Klubbsjön!

Hej! Nu har barnen höstlov, jag har tagit två morgnar ledigt så jobbar bara onsdag och torsdag kväll denna vecka och Mattias kan byta av mig så barnen blir lediga. Jag skulle ha jobbat i helgen och idag men har inte alls mått bra i helgen, magont, illamående och alldeles utpumpad även om det är bättre idag... =(

En helg för två veckor sen, när jag jobbade, så gjorde Mattias och barnen tillsammans med familjen Horn en utflykt ut till Klubbsjön. Jag önskar jag kunnat vara med, ser jättemysigt ut!




De grillade korv och bacon till de vuxna, och marshmallows och S´mores till barnen som redan ätit lunch. De testade att poppa popcorn över eld också med varierande resultat men tror de lyckades få till några. ;) 



Jag hoppas på fler fina höstdagar så jag också kan följa med nån gång! Kanske i helgen?=) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...