tisdag 31 oktober 2017

Glad Halloween! En dag med lite ärenden.

Happy Halloween på er! =D
Vi har inte firat på något speciellt sätt idag, barnen har inte ens varit ut på Bus eller Godis-runda. Vi har haft besök av ett gäng själva här ikväll men annars har det varit tomt med besök hittills. Läser lite överallt att Bus eller Godis sker på fredag här i Sverige, så vi ska nog köra på det, en liten sväng iallafall. 
I övrigt sparar vi vårt Halloween-firande, med utklädning och läskigheter såklart, till i helgen! Längtar!! 

Jag och barnen tog en tur ner på stan idag. Vi promenerade ner, kallt men skönt och barnen var riktigt duktiga. Hade några ärenden, var först in på polisstationen och hämtade ut mitt nya legg. 
Sen gick vi på Big Boy och åt lunch innan vi tog en sväng i några affärer för att söka efter grejer till Kirons utklädnad (han är specifik den pojken!!)




Mina föräldrar som var i stan kom sen och hämtade upp barnen så fick de följa med och handla och bli bortskämda med godis och läsk, medan jag gick på möte med studievägledaren. 


Mamma och pappa följde sen med oss hem och stannade på middag, spaghetti och köttfärssås, haha som mamma faktiskt lagade medan jag tränade. =) Barnen ska snart få sova hos dem igen, de längtar! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...