tisdag 17 oktober 2017

Imorgon är den stora dagen!


Imorgon är det så dags, den stora dagen då vår förstfödda fyller 10 år! Kan knappt förstå. Var har åren sprungit iväg? Från första anblicken och det lilla skriket där i operationsrummet (kejsarsnitt) då de sprang iväg med honom och Mattias fick följa med, och min väntan till Mattias kom tillbaka tårögd med vår son inlindad i ett sjukhustäcke och mina egna tårar bara rann nedför kinderna ( mina armar satt fast i slangar, haha) tills de var klara med mig och jag äntligen fick hålla honom. Så mycket kärlek! 

Vi har bakat lite ikväll, två sorter och så blir det maränger och kladdkaka imorgon. Det mesta firandet blir på lördag då många har svårt att komma mitt i veckan men iallafall bror med familj kommer imorgon.
Älskade unge!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...