onsdag 2 november 2016

Den första snön!

Idag kom den första snön här i Härnösand! Barnen tjöt när de kikade ut genom fönstret. Tiril var ganska snabb ut, efter frukost, men Kiron har fortsatt tagit det lugnt och vilat även idag, han blev lite sugen att gå ut på eftermiddagen men då var inte Tiril hemma och han ville inte vara ute själv. 


Tiril har lekt med kompisar i princip hela dagen. Först var Wilma här en stund på förmiddagen och byggde snögubbe, sedan efter lunch kom Ia och Albin och hämtade Tiril så hon fick vara hos dem fram till 17-tiden. =) De har haft jättemysigt verkar det som, de är ett sånt sött litet par, haha! Imorgon kommer han hit några timmar. 

 Snön ligger kvar än, fast jag hörde att den skulle smälta bort. Men vi får väl se! Blir ju iallafall lite ljusare med snö. 
Själv har jag pluggat hela eftermiddagen så har inte varit mycket till sällskap, har tyvärr inget val om jag ska hinna innan jul! Ska dock ta lite paus i helgen och umgås. Proppat skallen full, synd att jag blir så sömnig av att sitta stilla och läsa, trots att jag försökt ställa mig upp och "gympa" lite mellan varven, haha!  

Vi var ner på H&M en sväng, jag hade akut slut på viktigt smink, så middagen blev rätt sen. 
Pluttarna fick lägga sig strax efter, hunnit duscha också så de är sådär gosiga i morgonrockarna. Sötisar. 
Nu har jag och M tränat och sett "Freddy VS. Jason" tillsammans, skönt när vi båda har lite mer tid att träna som vi vill. Dusch och sen sängen väntar, godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...