söndag 11 oktober 2015

Kirons önskelista till 8-årsdagen!

Helgen bara flög förbi! Skulle velat ha familjehelg i minst 2 dagar till!!
Imorgon är jag och Tiril ledig, jag har utbildning hela dagen på tisdag så mina första nätter har de satt in vikarie istället så jag kan vara med.  Och Tiril behöver kurera sig någon dag till. 

Idag är det bara en vecka kvar till Kirons födelsedag! Tänkte att det var mer än dax att lägga ut lite vad han önskar sig, har varit många som frågat. ;) 
Så, här kommer tips! Skulle ni hitta annat än detta tror jag han blir lika glad ändå, men det här är några favoritgrejer just nu. ;) 

Allt med Minecraft!! Spel, kläder, leksaker, gosedjur, inredning... 

T.ex. har Lego gett ut en egen Minecraft-serie med Legosatser. =) 
Finns lite olika leksaksfigurer...


...och som sagt så mycket annat med Minecraft! Klädstorlek 134/140 eller mer mot 140 om det är enkelstorlek. 




Han är också ganska intresserad av dinosaurier just nu, så fakta om dem vore kul. 

Och roligt nog finns det också Lego Jurassic World nu med flera olika satser. 


Spel till Wii! 

Ny cykelhjälm, typ som denna variant, freestylemodell. 

Allt radiostyrt är uppskattat! 


 Sen gillar han att hitta på roliga saker, men vi har t.ex. aldrig varit på Paradisbadet med barnen så det vore kul om han fick presentkort. 

Eller på Himlabadet!

Bio gillas!

  Lättlästa böcker. Gärna än med lite bilder i också. ;) 

Pengar, han sparar i perioder till saker han vill köpa själv. 

Så, hoppas ni blivit lite klokare och hittar nåt alternativ! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...