fredag 30 oktober 2015

Halloweenpynt i vårt hus!

Jahapp så var jobbhelgen inledd! Sov gott och ostört inatt, men såklart vaknar man tidigare än vanligt t.om. fast inte barnen var hemma. Jaja, bara att gilla läget. 

Jag fick komma in till jobbet lite tidigare idag då det fattades folk, men jag hann iallafall sy klart Tirils kostym och testa ut lite sminkning på mig själv! 
Mattias hämtade barnen hos mina föräldrar efter jobbet, och de for sen hem och hade lite Halloween-mys med Scooby Doo. Och så karvade M årets pumpa Jack-O-Lantern! =D Redo!

Övrigt pynt åkte upp i etapper under förra helgen och början av veckan, barnen och M som pyntat ;) Mycket skelett! 

Vi ska inte vara hos oss imorgon kväll, fast man kan kanske tro det med vårt pyntande... ;) 
Nej, nu är det bäst jag hoppar i dusch och säng, sitter uppe alldeles för länge! Jobb 7-15.30 imorgon, godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...