söndag 18 oktober 2015

Kirons 8-årsdag!

Åh vad Kiron har väntat på den här dagen länge! Och så äntligen kom den! =) 
När jag kom hem imorse sjöng vi för Kiron och han fick öppna två paket. 
 Fina killen, i ett av morgonpaketen var det födelsedagströjan som jag sytt. 

Jag sov några timmar, och vid 12 kom min bror Johan med familj (minus bonusdotter Hannis) och grattade. Här förklarar Robin att han har glasögon precis som Kiron. =)

Kiron fick också öppna resten av paketen från oss!

Här har de byggt Science-boxen med rörelsedetektor. 
På kvällssidan kom min syster Maria med Moa och Wilma, Thomas hade ett möte så han kunde inte komma med. Mer paket och även klädpåsar med urvuxna kläder för Tiril att växa i. =D


Kiron har haft en jättebra dag, var väldigt trött ikväll. Han har fått sån hosta, så han får vara hemma och vila med mig imorgon. 
Här är presenterna från oss! Tröjor, två Wii-spel (Lego Harry Potter och Lego Indiana Jones), SkipBo-spel, Skylanders Trapmaster, Jurassic World-Lego, Minecraft-Lego, Gör själv Studsbollar och så forskarlådan med rörelsesensor. 

Av gästerna idag fick han Lego, alltid uppskattat! 

Vi avslutade helgen med lite mysig Halloween-film, Ghostbusters! Och svartvinbärslikören vi gjort är äntligen klar så den smakade vi på. Den blev jättegod! 
Sovit ca 3,5 timme idag så är galet trött. Men vi får se hur det går att sova ändå, ibland somnar man gott men sover bara ca. 45 min och ligger sen vaken. Dumma dygnsrytm. 
Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...