söndag 14 juni 2015

Semesterplaner!

Sista nattpasset för helgen! Efter detta pass har jag bara två pass kvar innan semestern! Tjoohoo!
 
Såklart har vi planer för semestern, som alltid. ;)
Vi börjar med midsommar i stugan!
 
Sen har vi bara för nån dag sen bokat två nätter på Holiday Club Åre, deras Familjepaket med ett dagsbesök på Frösö zoo. Hotellet är en del av själva upplevelsen, med deras upplevelsebad m.m. För detta verkar väl lockande!?





 
Vi la till 150 kr extra/natt för att få balkong och utsikt över Åre-sjön.

 
Frösö zoo i Östersund har jag velat kolla in länge, lite mindre än Furuvik osv. men kanske ganska lagom ändå. De har olika exotiska djur, ett litet tivoli och tropikhus. Tidigare har de haft cirkus men nu vet jag inte? Jag har inte varit där sen jag var liten.



Vi får se om vi hinner med något annat där uppöver också, vore exempelvis kul att kika in på Jamtli.
Sen har vi inte planerat in nån mer direkt tripp men vore kul att hinna med tex. dagstur till Västanåfallet och Nämforsen i år. =)
 
Vi har också mycket annat kul på agendan, som tex. söt-Clints dop nu i slutet på Juni, 150 årsfest med 80-talstema i Juli (min bror är en av jubilarerna, han fyller 30 år), hans och Kikkis bröllop i Augusti och så kanske en möhippa/svensexa också? =D Plus umgås med vänner, hus-och-stugfix och att bara vara ju!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...