måndag 8 juni 2015

Gamla kakburkar och pyssliga barn.

Ja, nu är slutspurten inför semestern inledd! Jag har gått på mina nattveckor, jag jobbar sista passet natten till midsommar och sen är det 9 veckors ledighet!
Mattias och barnen har bara denna vecka kvar!
 
Jag har ju glömt att visa dessa burkar jag gjorde senast. Vanliga kakburkar (Småskorpor) som jag fått av släkt och vänner, målat om med hobbyfärg, dekorerat med griffelfärg och akrylfärg, spraylackat och voila. =)
De dubbla hamnar i alla fall i stugan och den andra hemma tror jag, eller om alla tre kommer till stugan. Jag ska nog göra en till laddning, är kul att ha lite enhetlig förvaring. Men det kanske blir i annan färg. ;)

Idag har det verkligen varit Hell hour hemma, ojoj vilket liv ett tag! Ville nästan fly fältet...
 Men i de lugnare stunderna uppfann Kiron en fjärilsfälla (och lillasyster hjälper till ;)) som de nu satt ut inatt. Får se om det blir nån fångst. ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...