onsdag 18 mars 2015

Slut på sjukskrivning, och brandutbildning/övning på jobbet! =)


Idag var sista dagen på min sjukskrivning. Känns helt ok. Jag är inte helt bra, får fortfarande yrsel ibland men mycket bättre än tidigare, inte direkt mycket magont! Yrseln kan ju också ha att göra med att jag är förkyld och hostig för tillfället, vem vet. 

Var upp på brandutbildning/brandövning på jobbet idag. Sista chansen, de har delat upp oss på tre olika tillfällen under de senaste veckorna och jag skulle egentligen varit på första tillfället men eftersom jag var "ur spel" så blev det denna sista gång istället. 
Jätteintressant utbildning, jag har gått sån tidigare på Härnögården (min tidigare arbetsplats) men repetition behövs alltid, tycker det skulle införas oftare!!! Först en massa teori men sen också praktiska övningar! 

Vi fick gofika! =) 

Den här stackaren fick tuttas på några gånger för att vi som ville skulle få testa att släcka med brandfilt, var jag och några till som testade. Och alla fick testa att släcka en eld i ett "oljekar" med skumsläckare. 
Nu blir det tack och godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...