fredag 4 april 2014

Små ting och projekt som förnyar hemmet och piggar upp. =)

Japp så var det dags för min jobbhelg! Barnen och jag har myst hemma idag, Kiron fick ledigt på sin lovdag. M kommer snart hem tidigare, så ska jag till jobbet. Har suttit ute och läst litegrann, sytt klart en ballerinakjol till tösen (visar senare, hon svassar omkring i den, mycket dans nu ;)) Jobbar ikväll till 20.30, delat 7.30-21 imorgon, och 7-16 på söndag...

 Maken gav mig en blomma i förrgår, lite pigga-upp-present och i efterskott på 14-årsdagen samtidigt, han hade sett mig vilja ha denna. ;) Murklocka.
Och en annan rolig krukväxt vi har här hemma numer är denna som M fick av sin mamma i söndags, hade ingen info om namn och grejer men hittat "Papegojstjärt", Vriesea. En riktig färgklick!

Har ju heller inte visat hur spaljén blev efter ommålning. Äntligen gjort!

Denna lilla jordglob blev jag färdig med häromdagen. Hade ju tanken att måla om den redan när jag köpte den.



Och ett till litet projekt (fast det var måååånga meter tyll och många meter raksöm att sy!!!), denna lampkjol till kökslampan, ännu ett projekt jag haft i huvudet länge och äntligen fått avklarat.

Släckt och tänd. =)

Och så ännu två små projekt jag spraymålat de senaste veckorna, kul med lite annat än vitt också. ;)

Nej, dax för mig att gå på jobbet. Ha en fin helg, vi får se kanske jag skriver nåt imorgon! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...