lördag 16 november 2013

Mitt 2000:e inlägg!

Haha, detta blir mitt 2000:e inlägg! Kul!
Inte mycket att säga om idag, jag har sovit till 16-tiden, och M har gjort höst i uterummet...
Nu är det strax dags att gå till jobbet igen. Natten som var hade jag fullt upp och det blev sådär otillfredställande eftersom jag fick känslan av att inte räcka till för alla samtidigt och borde kunnat klona mig, man vill kunna göra mer men man är ju bara en person (på 16 boende). Jag har ju mina kollegor på de andra våningarna men de har ju också det de gör med "sina" boende. Trist när det blir så!! =( Var mer slut i huvudet imorse än jag vanligt när jag jobbat natt, och det vill inte säga lite...
 
Här 2 bilder från igår när vi satt upp spegeln i vardagsrummet, blir middagsbilder eftersom jag inte hunnit föra över nån bättre. ;)
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...