tisdag 19 mars 2013

VAB och före-bilder på sovrummet!

Det blev vab för M idag, skruttan är ordentligt förkyld!!
Jag och Kiron traskade upp tidigt vi, så tidigt att Kiron sa; "Men mamma, jag är så trött, jag har ju inte hunnit blunda ens!" Stackarn har fått min dygnsrytm, mina föräldrar hade kämpiga morgnar med mig.... ;) 

När vi kom hem blev det lite donande... Vi har äntligen röjt ut sovrummet (bara sängen kvar i princip) för nu ska det upp nya tapeter, finally!! Var ju ett tag sen vi köpte dem, men sen har ju M opererat sig och det ena med det andra... 
Här får ni se före-bilder på vårt allt annat än snygga sovrum, och bortse röran överallt, är ju inte städat direkt...;)




Och tills vidare står det möbler och saker överallt annars, bokhyllorna uppe i hallen, vår byrå och kista i Kirons rum, fåtöljen i Tirils rum, och nere i "hobbyrummet" hamnade min syhörna. Haha nu är det verkligen ett hobbyrum! Trivs jag kanske det blir permanent ;) 

Nu ligger go-ungarna, och jag och M ska se "The Hobbit". Ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...