lördag 2 mars 2013

Firande av pappa, och övrigt myspys. ;)

Hej på er! Ännu en dag har rusat förbi! Vilket busväder vi haft idag! 
Idag åkte vi till Bollstabruk för att fira min pappa som fyllde 62 år i onsdags. Han fick senaste "Så mycket bättre"-skivan av oss, haha men vet inte om det var han eller mamma som önskade den mest. ;) 

De bjöd på lunch och sen tårta (och godis, till barnens lycka!) Har varit proppmätt hela dagen sen!



När vi rullade hemåt vid 15-tiden sprang jag in på Coop och handlade lite smått och gott, bla. en bok till mig själv från rean, Dean Koontz "Tid för Odd". Älskar Koontz. 
Sen har det blivit lite film för ungarna, Transformers (vi var in och hyrde film också), och jag har fortsatt garderobs-rensandet. Almost there!

Barnen fick kycklingklubbor till middag, och själva har vi skjutit på middagsätandet tills nu. 


Nu vankas det äntligen kex, Brie, räkor, oliver, vitlöksklyftor och annat gott, och såklart rödvin till det....
...och så ska vi se "Twilight-Breaking Dawn" del 2....Den kom ut idag. Jag såg den ju på bio men ser den så gärna igen, och för Mattias blir det första gången! 
Hoppas ni får en härlig lördagskväll!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...