söndag 24 mars 2013

Barnloppis Brännaborg och förkylning.

Nu har jag jobbat klart för helgen, skulle egentligen ha jobbat imorgon bitti också men nån av oss måste vabba med barnen, och då föll det på mig denna gång då M ju var hemma veckan som var. Kiron är nämligen "fyrsjuk"...hosta, snorig, nysig och ont i tänderna. ;) Han har också ont i halsen så jag antar han är femsjuk nu då. Vi frågade om han orkar gå på förskolan imorgon och han sa nej, oj händer aldrig att han inte vill gå  på förskolan! Tiril blir hemma hon också då hon fortfarande är väldigt snorig med rinnande näsa, och hostig. 

Imorse när jag åt frukost började jag på en ny bok, "Starcrossed 1-Helena", den verkar mysig. =) 
Sen for vi en snabbis på barnloppisen på Brännaborg, idag hade de 50% på de flesta prylarna/plaggen. 
Blev ett par jeans till lill-Robin, Wii-fitness coachspel till mig, Turtles-bok, skor till Kiron (för stora än), 2 tröjor till Kiron (varav en Transformers, lycka!) och 1 topp och 1 kofta till Tiril.

 Uterummet invigdes idag till lunch! Med värme på var det jätteskönt där! Nu hoppas jag att finvädret fortsätter! 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...