onsdag 13 februari 2013

Ingen toppendag.

Jag är verkligen allt annat än på topp idag, allt känns rätt grått och jobbigt, förutom kommande hotellvistelsen då, förutsatt att den inte blir ogenomförbar för nån är sjuk men just nu känns det som om det är bara väntat, vore väl typiskt! Fasen vad "små" händelser kan få mig att tappa balansen. Jag har inte heller riktigt tid att välbehövligt reflektera just nu, imorgon är det skola, packa väskorna som inte hinns med senare, sen nattjobb (och vardagen däremellan!).
Torsdag sova alldeles för lite efter nattjobb, möte på habiliteringen, försöka sova lite till, sen nattjobb igen! 
Och fredag sova litegrann, M ta Kiron till BVC, barnen till farmor och sen till Sundsvall. Puh.  
 Stackars skruttan ramlade idag och slog läppen rejält, bet sig och fick ett stort sår som blödde! Blir nog fläskläpp.  
Här var dock imorse då hon ännu var oskadad och glad! Kiron är så duktig med ögonlappen. =) 

Dagens middag var pastagratäng som fick toppbetyg av familjen. Kiron har dock ätit rätt dåligt idag, åt ingen lunch på förskolan. Sjukt på gång?
Efterrätt såklart semla, hade totalt missat att fettisdag var idag! 
Ser nu på Bygglov och försöker rycka upp mig. Ska snart lägga mig, krypa intill maken, behöver att han håller om mig känner jag...Hoppas på en bättre dag imorgon, med tid för reflektion!  

1 kommentar:

Theres sa...

Såna blä dagar är jobbig men ofta blir det bättre! Tur du har nått att se fram mot till helgen!
Skickar lite energi ( det lilla jag har!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...