torsdag 7 februari 2013

Grattis goskruttan 3 år!

 
Imorse vaknade vi onödigt tidigt (hehe M skulle ju på jobbet), och väckte stumpan med bulle, paket och sång! =)
 
Bulle i brist på tårta, den ska göras senare. ;)
 
I hennes morgonpaket fick hon 2 My Little Pony-filmer (som hon nu har suttit och sett), en MLP-kjol som jag sytt (och som hon nu har på sig. ;)) och dockhuset! Hon blev så glad!
 
 
Nu har han varit storebror i 3 år. Vår "lilla" prins.  
 
Hon har fler paket som väntar senare idag när M kommer hem från jobbet!
 
Till födelsedagen har jag sytt 7 plagg åt henne; 2 mössor med tryck (en MLP!) en tunika omgjord av en tunika från mig, en tröja, 2 kjolar (favoriterna Pippi och My Little Pony!) och ett par svarta jeans! Vad mer för kul hon får får ni se senare.
 
My Little Pony-tjejen, hon ville ju se filmerna direkt såklart. Hon kommer faktiskt också få några till idag, jag köpte på Discshop när de hade fri frakt.
 
Här är hon i dagens tidning och nätannons =)
 
Såhär såg det ut i bloggen denna dag för 3 år sen, min vän Ia hade då hållit er läsare uppdaterad om förlossningen: http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.se/2010/02/antligen-ar-det-klart.html
 
Nu ska vi sätta igång med sockerkaka! Ha en fin dag!

1 kommentar:

Monita sa...

Grattis till stora tjejen! Tänk vad tiden går fort. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...