onsdag 14 oktober 2015

Smartson testpilot för Paulúns superflingor!

Jag har via Smartson fått testa Paulúns Superflingor med Hallon och Tranbär (och så lite äpple). 
Jag som älskar fil har naturligtvis testat flingorna med just det. ;)
Oftast är det havrefras jag väljer som "flingor", men ska det vara annat så vill jag helt klart ha något som detta, med tuggmotstånd och krispighet. Rik på fiber och med 51 % fullkorn.  Att det inte är något tillsatt socker ser jag som ett stort plus och det skulle kunna få mig att aktivt välja denna produkt. Smaken är god! 
 På minussidan är det tyvärr ganska lite bär i (men de som finns är sega och goda). Ett annat stort minus är priset! Jag förstår att ett varumärke vill kännas lite lyxigt men varför ska nyttigt automatiskt betyda dyrare!!? 

Jag kan mycket väl tänka mig att köpa Superflingorna fler gånger, önskar dock att priset kunde vara lite lägre, alla borde ha råd att äta nyttigt. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...