lördag 9 juni 2012

Nervigt...möhippa!

Imorse kl. 8 knackade det på dörren, M gick ner och öppnade, jag hade inte ens hört eller vaknat så jag sov vidare tills de ropade på mig. Ia skulle hämta en kokbok hos mig som hon köpt av svägerskan....;o) Hon räckte över en annan bok till mig som jag skulle ta mig en titt i...Och där fanns detta lilla brev...!!
  
Jag ska vara ute om 1 timme...Jag är såååå nervös!!!
De vill jag ska gissa vilka som är med, jag har ingen aning, känns som om alla har haft så fullt upp med sitt på sistonde och jag vet verkligen inte vilka som är med!

Denna fina väska ska jag packa i, lånar bilden av Ia...fin är jag iallafall, haha, men det får ni väl se en annan dag. ;o)



1 kommentar:

solokatt76 sa...

Du lär få en kanondag!! =)
Ser fram emot bilderna sen ;)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...