lördag 5 maj 2018

Påskfirande och påskmiddag hos mina föräldrar. =)


Vi firade ju också lite påsk! På skärtorsdagen fick Tiril ha sin fina påskkjol jag sytt för nåt år sen. =) Vi var den dagen hundvakt till finaste Nikki också. ;)

Påskaftonen när jag jobbade kom påskharen ändå på besök, vilken tur! Barnen fick lite godis och varsin present. De hade också fått godisägg av farmor &Voitto och farfar och Lotta, och chokladhare av mormor och morfar så nog fanns godis i mängder...

På annandag påsk var jag ledig och det var dags för mer påskfirande. =) Traditionell middag hos mina föräldrar, med syster Anki och bror Johan med familj.


Massa god mat som alltid, känns som om man rullade fram sen!

Från måndagen hade hela familjen påsklov så vi passade på att åka upp till stugan några nätter efter det, efterlängtad premiär för i år! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...