onsdag 16 maj 2018

14 april Girls night out med tema Glitter!

Den 14 april var det äntligen dags för en efterlängtad fest vi köpt biljetter till för länge sen, årliga Girls Night Out här i stan, denna gång med tema Glitter! Festen anordnas för att få in pengar till välgörenhet, det var lotteri där pengarna samlades till Kvinnojouren, med massor av fina vinster.
 Vi körde lite förfest och fix hemma hos mig före, en hög med härliga tjejer, bubbel och gott tilltugg. 


Av dessa är det ju såklart Ia och Theres, och så Erica som jag jobbat med för många år sen (sitter bredvid Ia på bilden). Veronica är jag bara bekant med och så Carolin som var en helt ny bekantskap. =) Väldigt trevligt att lära känna nya människor och umgås med både nära och nya! Ett roligt gäng! 




Själva festen hölls på Tobaksmonopolet och Hernö Hantverksöl. Där blev det fotografering, mingel, lotteri och rundtur innan buffémiddag och sedan en massa dans! Ont i fötterna dagen efter men hade väääldigt roligt! En bra anordnad fest och hela stället fullpackat med paljetter och glittriga tjejer, fick nästan ont i ögonen haha! 


Första gången jag gick på detta men jag vill definitivt gå fler gånger, hade jätteroligt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...