torsdag 17 maj 2018

19 april min födelsedag!

Den 19 april var det min 37e födelsedag!! Jag skulle ha jobbat delat den dagen men vi hade möte mellan 13-16 också så jag fick kompledigt på kvällen. Skööönt! =) Blev då lite fika & paket på kvällen med familj och vänner. 
;) 

Av Mattias och barnen fick jag två stora lådor med godis: Bumlingar, som är såå gott! Speciellt saltlakrits! Jag sa för nån tid sen att de aldrig finns att köpa i affär längre, och M beställde dom på nätet. Mums! Jag fick också tatueringspengar, samlar redan till nästa. ;) 

 Familjen Horn och Ia & Albin kom också förbi och grattade på själva födelsedagen, fick så fina och superbra presenter. ;) 


 Dagen efter, på fredagen, kom svärfar Roger och grattade och jag fick mer drickbart som present. Alltid uppskattat! =D

Och på lördagen kom först min syster Maria med familj (minus Moa)...
 ...och sen mina föräldrar! 

Mina föräldrar tog med sig barnen hem och det blev mer firande och party på kvällen med bl.a. Marianne, men det får ett eget inlägg. Jag fick så många superbra och klockrena presenter, både massa mumsiga godsaker, roliga prylar och sånt jag behövde/önskat. Bl.a. sängkläder, prestentkort, whisky, flera olika bubbel, tatueringspengar,gottekorg (massa öl, snacks, ölkorv, marinader m.m) och gottepåse (vin, olivolja, sötpotatisnudlar, ostkex...)Allt är inte med här på bilderna. Tack så jättemycket!! 





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...