måndag 2 februari 2015

Veckomatsedel v. 6.

Hej! Nu har jag inlett min nattperiod.
Idag har båda barnen varit hemma men inget magsjukt sen lördagkväll (*peppar peppar*). Så om det inte blir nåt inatt får den här sötnosen gå på förskolan imorgon, första gången på över en vecka! Yay!!
Tänk att på lördag fyller hon hela handen! Jag ska se om jag hinner skriva en önskelista. ;) Jag har egentligen natt-helg men har sökt ledigt så jag bara ska jobba söndag natt. Vi får se sen när vi hinner med barnkalas också.

 
Här kommer matlistan för v. 6. ;) Vi har fått skjuta på Stinas kyckling  några gånger nu, tur den är fryst. ;) Men idag blev den äntligen av! 
Barnen är med i RonaldMcDonald-klubb så de får alltid ett gratis Happy Meal när de fyller år och sitt ville Tiril äta just på födelsedagen.
På onsdag ska Tiril till doktorn och på torsdag ska Kiron till ögonmottagningen, så det blir några vabb-dagar för M även denna vecka tyvärr. Men nu vill vi hålla oss friska ett tag, ok!?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...