söndag 22 februari 2015

Om och om igen!


Så var helgen slut! Men jag jobbar ju troligen imorgon kväll med, M ska försöka se om han kan komma tidigare hem.  Tyvärr blir båda barnen hemma imorgon, Kiron är dyngförkyld och Tiril har mycket hosta på nätterna så det känns som om det är lika bra att hon är hemma när han ändå är det. Sjukorna går om och om igen! Men det är som tur är inte så ofta längre som Kiron blir sjuk *ta i trä*. 

Igår jobbade jag till 15.30 och kom sen hem till mys med familjen.

Vi såg såklart Melodifestivalen, gillade faktiskt flera bidrag denna gång även om inte alla som gick vidare var särskilt bra. ;) Men gillade Jon Henrik. 

Jag och Mattias började titta på "DET" när barnen lagt sig (såg inte så länge för det är en låång film, och vi la oss 23.30) , nostalgifilm! Denna film tjuvkikade jag på när mina föräldrar såg den, jag var 9 år 1990 när den kom ut. Minns att jag såg just den läskiga scenen med clownen i kloaken och den lilla pojken i gula regnkläder som får armen avsliten... Mardrömmar delux! Såg den senare hela när jag fyllde 12 och hade pyjamasparty, efter det var det skräck för hela slanten som gällde! =D 
Jobbat 12-20.30 ikväll. Nu ska jag skriva Dexter (barnens scheman) och sen krypa i säng. Night night! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...