torsdag 20 november 2014

Mer magsjukt och virka rosor!

En ganska händelselös sjukdag har passerat...Tiril har nu också kräkts, ikväll, så magsjukan är inte längre bara envägs...=( Har haft båda barnen hemma idag, M kom hem lite tidigare och löste av mig så jag kunde jobba kväll. Imorgon vabbar jag igen. 

Jag har ägnat en del av dagen åt att virka, ville ha lite virkade blommor och jag har ju länge tänkt ta upp virkning igen (inte virkat på typ 15 år, har fortfarande en tröja liggande sen högstadiet, som blev nästan klar, bara en ärm kvar tror jag...;P, haha tror ni jag kan ha den!!???)) så jag snokade upp ett youtube-klipp som visade hur man virkar dessa rosor. Blivit några fler också!! =D Skoj skoj! 

Här är Youtube-klippet för er som vill prova själva. ;) Roliga att göra och fina, dessa kan man ju använda till hur mycket som helst!! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...