tisdag 25 mars 2014

Birsta-besök och ögonframsteg!

Ja, som jag skrev i gårdagens inlägg, idag blev det en liten tripp till Birsta. Medan M och Kiron var på ögonmottagningen på sjukhuset, gick jag och Tiril en runda på Biltema och köpte lite smått och gott! Bla. fick Tiril köpa ett strandset med hink och diverse, för sina egna födelsedagspengar. Betalade själv och allt. ;)
När grabbarna var klara plockade de upp oss och vi for till Ikea för Brunch!
Kirons syn gör framsteg, vi ska fortsätta som vi gör.
 
 Det blev några fler affärer innan hemgång. Jag har laddat upp med lite pysselprylar och inredningsdetaljer till våren. Handlat från Biltema, IKEA, Buketten, Lagerhaus, Panduro och Ö&B. =) Inte ett endaste klädesplagg kikade vi på. Mina favoritköp blev den ljusblå fågeln från Buketten, och rosa ljuslyktan från IKEA.

Eftersom det var våffeldagen idag så blev det naturligtvis våfflor till middag. Barnen åt nog mer än mig och M, åt tills magarna stod i fyra hörn!
 
(Och på våffeldagen vill jag också gratta min vän Lena som fyller år idag, grattis på dig!!)
Barnen fick sedan lekbesök av Wilma, de var ute och sökte insekter ett tag.
Till kvällen bäddade kidsen ner sig i sovkoja på vardagsrumsgolvet. Sötisar.
 
Sen ikväll har jag och M sett komedi, "Anchorman 2", sjukt rolig! Se den! =)

1 kommentar:

Maria sa...

Ska bli kul och se vad du ska göra med allt pyssel du köpt! =)
Smart sätt att rädda kuddarna!
Vad bra att det går åt rätt håll för Kiron med ögonen!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...