söndag 23 mars 2014

Arbetshelg!

Nu är jag hemma på "timmar", jobbar ju delat idag och M och barnen ska strax skjutsa tillbaka mig till jobbet. Har vilat lite och fikat lite, så mycket mer hinns inte med, nu blir det kvällspasset! Jag vaknade före klockan imorse, av en mardröm, sällan det händer som tur är och så skönt att upptäcka att det bara var en dröm.
 Imorgon jobbar jag morgon och sen har jag ledigt 2 dagar. =)
 
Fredag kväll hanns det ju med lite mys. Vi såg på lite brittisk komedi, "The World´s End", och åt lite gott plock! Nomnomnom.
 
Det har varit fint väder både idag och igår (trots att väderrapporten först visade på snö idag). Jag hann sitta ute på förmiddagen igår och mysa lite i solen innan jobbet. Iddes inte åka på bytardagen, skulle mest kika efter ev. shorts till K.
Barnen har inlett årets insektsletarsäsong! Fyndade en skalbagge. ;)

Katterna var fasligt nyfikna på den sprattlande svarta saken i insektslådan, satt båda två och vaktade en stund. =D
 
Det är lite kallare idag än igår, så inget "sitta-ute"väder, men M och barnen har varit ute och åkt lite sparkcykel och cykel, premiärturer. Tråkigt att jag måste vara inne och jobba, men härligt med vår!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...