torsdag 17 oktober 2013

Första snön och lite 6-årsfirande!

Kiron får vara hemma resten av veckan ändå, känns lika bra när jag ändå är ledig. ;)
Jag har haft ont i kroppen igår och idag, speciellt handlederna, och känt mig väldigt slut som om jag håller på bli sjuk (what else liksom?) vet inte alls vad det är frågan om, har ju vissa grejer som ligger i släkten som man kanske borde kolla upp men... Får hoppas på bättre dag imorgon!
 
Idag kom den första snön (vad jag vet?) här i Härnösand, dock inget som låg kvar men ändå lite spännande!
 
Vi har bakat chokladbollar till det kommande firandet (dock rykande åtgång på dem)! =) Checka in barnens "minisar". ;)
 
  Bytte ut dagens middag från pölsa till kycklingsallad (var ju billig färdiggrillad kyckling på ICA igår), jämarns gott!! Tar pölsa på söndag istället.
Det blev en liten tjuvstart på 6-årsfirandet här när farfar och Carina kom och grattade! En massa fina presenter, varav en hel del på favorit-temat Star Wars!

 
Som sagt, många fina presenter. =)

Och imorgon väntar fler...Han ska av oss också få en Kura-säng, den är ju lite svår att slå in. ;)
Som jag gissat har han svårt att somna ikväll, inte hänt än!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...