söndag 9 december 2012

Nytt till köket och underbar biofilm!

Hej på er!
Vilken härlig söndag det varit! =)
Började med lite sovmorgon och sen mysfrukost med bokläsning.
Sen tog vi tag i omklädningen av stolarna och kökssoffan, tyget har ÄNTLIGEN kommit! Nu är det matchat. ;o)

Har också matchande kuddfordral, men de får vänta till efter jul.

Vi har pyntat lite mer idag också, så nu har det börjat bli lite julkänslor här. =)
Ser ni snödjupet ute, ja jeesses...

Pyntat nya Tv-bänken lite oxå...
Sen har Kiron också varit på kalas hos en förskolekompis, SJÄLV för första gången! =) M lämnade av honom och hämtade honom efter 2 timmar, hade gått bra.
Middagen blev lax och potatis med hollandaisesås...Och efter middagen bar det för mig av till BIO!
Blev att jag gick själv ändå, men man babblar ju ändå inte under filmen så spelade ju ingen roll, filmen var UNDERBAR, jag ville direkt se den igen!! Spännande fast jag ju visste handlingen sen boken...
Nu MÅSTE jag läsa om böckerna, över 2 år sen sist!

Kvällen avslutades med lite Arne Dahl med maken. =)

Imorgon jobbar jag natt, blir nattjobb nu fram till jul! Tiden kommer gå så fort!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...