onsdag 12 december 2012

En enkät om mig, var ett tag sen.

Nu blir det en enkät, bara för att jag vill...;o) Kopiera gärna.

Brukar du komma i tid:
Nej tyvärr, en sann tidsoptimist även om jag stressar så blodet pulserar i öronen!
Har du bra kondition:
Någorlunda tror jag men önskar den vore bättre.
När blev du fotad senast:
I förrgår när vi bakade pepparkakor.
Hur känner du dig nu:
Trött.
Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm..svart, cerise och blått tror jag.
Kan du laga mat:
Jamenvisst och tycker det är kul också.
Blir du bra på kort:
Ibland, men ofta inte, är expert på att göra konstiga grimaser just vid fototillfällen tydligen.
När och varför grät du senast:
Fällde en tår vid biobesöket under "Twilight Breaking Dawn 2" faktiskt.
Var det pinsamt att svara på det:
Tycker jag inte, är skönt att gråta ibland, av rätt anledning. Film är en BRA anledning, såna där sköna tårar.
Hade du en bra kväll i går:
Nja var rätt stressigt, Mattias var borta ända tills jag skulle på jobbet så det var liksom lite tidspress innan jag skulle gå, packande av Tradera-paket, packande av min väska, förberedelser för morgondagen och läggning av dottern (sonen var med M). Det enda mysiga var väl gopussen man fick av stumpan.
Din favoritdryck på morgonen:
Kaffe, svart, 2 koppar! Sen är jag redo för det mesta.
Är du nyttig:
Var betydligt nyttigare tidigare innan vi fick barn, kollade ofta innehållslistor osv. men nu är det ofta mer bråttom. Men försöker iallafall.
Är du blyg:
Ja det är jag. När jag möter nya människor så är det ofta det dåliga självförtroendet som kommer fram, "Varför skulle de vara intresserade av vad jag säger" osv...
Vilken tid gick du upp i dag:
Haha ja jag jobbade ju igår natt också så 15.35 klev jag upp.
Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Väldigt olika beroende på vad det är. En flaska vin kanske?

Har du spytt offentligt?
Ja tyvärr.
Jag sover:
Bäst bredvid min make, sover alltid oroligt om han inte ligger där bredvid.
Vad sa du senast?
"Ja just det." (Pratade med sköterska på jobbet)

Var du på någon festival i somras:
Nej.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Maken eller mamma tror jag är närmast till hands. Beror på vad det är jag är arg/ledsen för.
Vad skulle du behöva just nu:
Mer tid att göra saker klara innan jul (gällande sömnad!)
Har du snygga skor:
Ja jag gillar dem väl, fast jag skulle gärna ha fler. Vinterstövlar skulle jag behöva köpa nya.
Vad var det första du sa i morse:
"Hallå?" (Det var så tyst nere så jag undrade om jag var ensam i huset. Det var jag inte.)
Har du sovit i din egen säng i natt:
Nej jag har ju jobbat.

Har någon annan sovit i din säng i natt:
Maken har sovit i vår gemensamma säng.
Har du körkort:
Nej. Skulle verkligen vilja ha, men när ska tiden och pengarna finnas!?
Är du ensam nu:
Ja just i detta rum är jag det.

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Att få vara ledig imorgon och mysa med familjen, och att se barnens luciatåg på torsdag morgon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...