tisdag 3 juli 2012

Johan 27 år, liten blivit stor.

Hej på er!
Här är det bröllopsfix dag ut och dag in...därför är jag lite frånvarande här. Idag har vi varit med Kiron till doktorn på rutinbesök, sen var vi på stan och inhandlade smink med Ia (gick på en hel del, min sminkväska var i princip tom!!), lite matprylar på Ica, nödvändigt plotter på Eriks, innan det bar hemåt igen...
Jag har också hunnit lägga ut vår vagn på Blocket och facebook, syskonvagnen som vi känner att vi inte behöver längre. Titta här. Ska komma en tjej och titta på den imorgon. =)

Visar några bilder från gårdagen då vi uppvaktade lillebror Johan som fyllde 27 år!

Min lillebror...tänk den här killen har jag läst godnattsagor och sjungit för. ;o)

Lilla familjen Kjönberg/Alvsporre minus Hannis.  










Farmor och farfar (till Robin då) hann också komma under tiden vi var där.

Idag fyller syster Ankis fosterdotter Emilia 7 år! Vi har presenterna klara, ska uppvakta henne så snart vi hinner!
Nu ska jag återgå till bröllopsfix, en massa bildletande, puh!

1 kommentar:

Monita sa...

Ja visst är det helt otroligt vad syskonen växer upp fort. Min yngsta syster är hela 19 år nu(!), man börjar känna sig lite gammal...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...