torsdag 24 mars 2011

Smakrådande Ia, motorburna barn och TV-högtidsstund ikväll!!!

Haha idag gör jag hela tre inlägg, det var längesen! =)
Idag har det blivit både sytt och en Erikshjälpen-tur med Ia. Den människan ska man inte ha med som smakråd, om man är rädd om pengarna, för hon hittar alltid saker som känns "extra bra"...=)
Å andra sidan ska man ha med henne som smakråd om man verkligen vill hitta nåt, både gällande kläder och inredning. Nu blev det ett silverfat och två glas-skålar till vardagsrummet... Dessutom hittade jag också några tyger på eget bevåg. =) . Iofs. blev allt inte speciellt dyrt!
Blev tidig middag idag, ugnspannkaka med skinka, mumma!
Här är våra två motorburna barn igårkväll, Tiril når precis till gaspedalen på motorcykeln, så söt där hon åker omkring.
Ikväll är det högtidsstund när "Criminal Minds" säsongsstartar, och efter det nya spinoffen "Criminal Minds Suspect Behavior" (men det blir inspelat, för det visas vid 22 så då är nog vi på väg i säng...)

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Ska oxå bänka mig framför det nya (och det gamla) Criminal minds ikväll!! Ser fram emot det!

Ja det är ju alltid kul att shoppa och kul att hitta bra grejer. Bra med en personal shopper som kan guida en =)

Anonym sa...

ååh va gulliga ungarna är som åker runt på var sitt fordon=).
härligt att du fick med dig Ia som smakråd=). fast jag är hopplös själv, brukar aldrig lyssna på andras råd haha.
ååh criminal minds är ju så grymt bra, hade önskat jag kunnat spela in som ni gör, men Dan får väl förhoppningsvis tag i det framöver då jag iaf inte lär vara vaken såpass länge i kväll.
märks att både ni o vi är trötta småbarnsföräldrar haha.

önskar er en trevlig helg!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...