torsdag 3 mars 2011

Buzzar om Frutti Smoothie från Nestlé!

Nu är jag igång och buzzar igen...=)
Häromdagen fick jag hem mitt paket med Frutti Smoothies från Nestlé, som vi ska testa via en Buzzador-kampanj! Det är två olika smaker, Persika Banan, och Mango Ananas Banan. =) Hittills har Kiron testat dem och älskar dem, han vill varje gång ha mer!!!! Enda gången han sagt nåt negativt var första gången han testade Mango Ananas Banan, när han druckit nästan hela tyckte han det blev lite surt.
Tiril har ännu inte smakat men jag ska ge henne snart.
Dessa är en nyhet i butik och kommer kosta runt 10 kr. Jag tycker de känns väldigt praktiska, speciellt att ha med sig, Kiron har druckit den i vagnen när jag hade bråttom.
Kom ihåg, om du också vill testa lite roliga produkter, så kan jag värva dig till Buzzador!! Säg bara till!

1 kommentar:

Mia sa...

Javisst var det den loppisen jag menade, tack snälla Hanna :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...