torsdag 11 november 2010

Kvällsskottning...

Inatt har Tiril sovit jättebra, men jag önskar att min kropp inte vore så konstigt funtad att jag ändå ligger vaken runt 1 timme vid 4-tiden? Jaja alltid är det nåt fel. Trött är jag men det är ingens fel utom mitt eget.
Strax ska Kiron till dagis för fotograferingen, de ska vara där tidigare därför.
Igår kväll efter middagen blev det ut för hela familjen och ta itu med snön som hopats på vår uppfart, så M kunde köra in bilen. Var riktigt skönt ute. Kiron hugga i med sin grävare? Nä han gav strax upp och använde sin lilla snöskovel istället.
Lillan fick mysa i vagnen hon.

Sen blev det varm dusch, lite glögg och Arga Snickaren. =)

Idag är det torsdag....den här veckan har gått superfort! (Och jag har inte fixat nån farsdagspresent än, varken till min egen far eller till barnens far....:/)

M ska troligen jobba över på lördag, de får visst jobba över hur mycket de vill nu med mycket att göra.

Jaja, nu måste jag sluta, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...