tisdag 9 november 2010

Trötta jag och mysig bok.

Urk...vilken natt... Tiril var väl halvvaken ca. 1,5 timme (eller mer?) mellan 1.30-3 nån gång. Tröööööött!! Och sen var Kiron vaken en stund mot morgonsidan. Ikväll tror jag att jag ska lägga mig 20.00... Fast lillan brukar knöla på ett tag innan hon somnar så jag lär väl inte få sova iallafall. Nä fy just nu är våra nätter så att man gruvar sig när kvällen nalkas.

Inte blev det mycket sytt igår heller, inte så mycket som jag önskat iallafall. Och ingen tur till Ia o Daniel... Men det ska jag försöka ta igen idag, kanske en promenad dit efter dagis? Kiron är där nu även om det blev ganska sent innan han kom dit, vi var ju alla trötta imorse.

En tröst i tröttheten är denna bok som jag försjunker i när tillfälle ges: Så himla mysig, spännande, romantisk, lättläst...precis vad jag behöver just nu! Och inte kommer jag kunna avhålla mig från att läsa vidare heller, måste ju snarast beställa/köpa avslutande delen:
Har ni inte läst Twilight-serien, läs den!

3 kommentarer:

Lena Theres sa...

ååå.. jag har läst dom! Härliga böcker! :o) Jag vill se filmerna men väntar tills alla kommit ut så jag kan se alla samtidigt. :o) Om jag klarar hålla mig da. :O)

Hoppas ni får sova bättre inatt.

Anonym sa...

usch vilka nätter ni har, är verkligen inte avis!! vi kan nog bara skapa trötta ungar, Linn somnar senast 18.30 och Noah senast 19.00 så våra kvällar är lugna. fast iofs är det full rulle om dagarna så det är enda tiden jag får tid att sy. hoppas det snart vänder för er, det är så jobbigt med sömnbrist!!

skäms för att säga, men jag har fortfarande inte läst twilight-böckerna.måste låna de på biblan snart!!

håller tummarna för en bättre natt inatt nu. kramisar!!

Maria sa...

Jobbigt med så lite sömn! Man orkar ju ingenting...hoppas det vänder snart för Tiril! :(

Låter som böcker för mig det där! :)

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...