torsdag 13 februari 2014

Kärlek, loppisfynd och H&M-köp!

Hej hej!
Jag har jobbat ikväll, och fastnade sen vid datorn...mår inge bra, har ont i halsen, huvud och kropp och är frusen. Ska sova strax och hoppas att det inte är nåt på gång förutom "kvinnoveckan" som nog kan ge alla möjliga konstiga symtom.
Imorgon är det jobb 7-13.
 
Kiron har gjort ett underbart kort på skolan till oss i familjen. =) Älskade fina unge.
 
 
Innan jag började jobba var vi på en liten stadstur. Både Erikshjälpen, Åhléns, systembolaget och Sagas blomsterverkstad hanns med, jag handlade för mitt presentkort på sistnämnda, lite fint till sovrummet, men det ska jag fixa och visa imorgon.
 
 
På Erikshjälpen blev det detta + några hyllkonsoler vi behövde. Jättenöjd!! Speciellt terrinen gillar jag. =) Och jordgloben är så söt, kanske blir en annan färg på den...
 
Sen nu ikväll hade vi fått mail om 50%-helg igen på H&M, så var in och kikade och detta blev det till mig...
Byxorna....



Och Mattias fick ett par mysiga pyjamasbyxor.

Dags att sova! God natt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...