onsdag 19 maj 2010

Skönt med värme, avlagda linnen och planer för dagen...

Viken värme det blev igår!! PUH. =) Ska man börja klaga på det oxå nu...? ;o) Jag fick byta om till kjol och ta på Kiron T-shirt direkt när han kom från dagis, och smörja in honom!
Jag fick lite sytt när Kiron var på dagis, och sen var vi ute nästan hela tiden tills M kom hem, och då åt vi middagen utomhus, pytten blev lite mer lyxig så...=) Här kikar Tiril på den spännande lekfilten...Hon är så stark o duktig! =) Har på sig ett par leggings jag sytt av mosters avlagda linne! =)
Vi har sovit lite bättre inatt, haft fönstret öppet hela natten och det har varit skönt fastän det regnat.
Ikväll har M uppröjning av en gammal lekplats här på området, ska bli volleybollplan tror jag planerna var...? Vi får se om vi är med ute en stund, har ju regnat så det är lite blött ute, beror på om det torkar upp idag eller ej.
Nä nu hör jag att Tiril vaknat, ha en bra dag!

1 kommentar:

Maria sa...

Ja visst är det härligt med värmen som äntligen kommit...! =)

Haha vad bra att du återanvänder andras avlagda kläder! =) Riktigt fiffigt tycker jag!

Hon är så söt Tiril, träffade en lite pojke ja med idag som måste vara 3 månader eller nåt...så liten! =) Men så kul att få shoppa kläder till den lille! hehe...hittade en jättegrön dress på Lindex som jag bara var tvungen att köpa åt gossen! =)

Ha det bra och kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...