måndag 10 maj 2010

Oro onödig? Solglasögon till sommaren och omslagsbildstävling!

Igår när jag la mig var jag ganska orolig för hur kvällen/natten skulle arta sig...Alla problem blir så stora när man är mitt uppe i det. Hoppas som sagt att det bara var nån engångsföreteelse, jag ska vara mer försiktig med vad jag äter...
Men det gick bra, vi somnade kring 21.30! Har inte sovit superbra men tillräckligt! Smög mig också upp före barnen och satt här vid datorn en stund innan båda vaknade samtidigt. Nu har alla fått lite frukost i magen. Har fått dra upp värmen några snäpp på luftvärmepumpen, känns riktigt kallt i huset... Visar iallafall 6,5 grader ute.
Tiril fick prova sina solglasögon inför sommaren igår! Cooling va? Dessa är från när Kiron var liten. Han använde dem bara tills han kom på hur man tog av dem, haha! "Jag" är förresten som många andra med och tävlar i Vi föräldrars omslagsbildstävling, ett bidrag med Kiron! =) Skulle gärna ha med Tiril också men jag tror de måste vara minst 4 månader...fast hon kanske hinner bli det innan tävlingens slut, måste läsa lite noggrannare...Iallafall, in och rösta på Kiron!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=29233
Nej nu har jag en hög Tradera-paket att slå in och väga...det är det drygaste med att sälja på Tradera, all paketering!

3 kommentarer:

solokatt76 sa...

Kiron har nu fått min röst =)

Vilken cool tjej ni har =)

Ulrika sa...

Nämen vilken tuff liten brud....hihih såå söööt ju !! Nu är den mittersta dop kläningen beställd som jag visa i min blogg. Skönt! Hoppas att den är lika fin i verkligheten som på bilden! Huva ang städning ,det blir även att vi oxå dammsuger av 1-2 g utöver helg städningen. Det blir så mycket damm på golvet att jag fattar inte vart det kommer i från. Det är SÅ tråkigt att städa blä! hihih Hoppas att ni får en härlig dag i dag . Här skiner solen så det blir en ute dag i dag. Må så gott Kram!

Maria sa...

Självklart röstat på Kiron! =)

Vilken cool tjej! haha! Så söt ju!

Kram på er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...