måndag 10 december 2018

ÖNSKELISTOR. ;)

Sent omsider har jag lagt ihop årets önskelistor...För er som undrar ;) 

KIRON
 är ganska svår, många dyra saker. Men lite specifierat är: 

Experiment, Alga science har mycket för lite äldre barn. Exempelvis Motion sensor. 


Han kanske inte önskar men behöver byxor, inte mjukisar, i stl. 164 och det ska helst vara resår i midjan, t.ex. som dessa jeans. Han är så långsmal! Hans favoritfärger är grönt och gärna camouflage. 

Han har också önskat sig lera även i år. 

Sen är det också kul med böcker och hajprylar fortfarande. ;) 


TIRIL
hon önskar sig å andra sidan alldeles för mycket så man har svårt att hålla reda!! Men lite specifikt: 

LOL surprise i alla varianter. 




Nån kul tidningsprenumeration ex. Bamse. 


Lego Elves. 



Schleich Horse club
Playmobil Fairies


'
Slime och lera!

En sminkspegel/pigtittare gärna med belysning och förvaring. 
BÅDA
Och båda två önskar sig...
De har fått hem Nintendo Switch som de samlade till i jultidningarna men har inga spel, så spel till det (fast de är dyra!)


...så pengar att köpa t.ex. spel för vore bra. ;)



Presentkort på upplevelser som Paradisbadet i Ö-vik...

Leos lekland (som de för övrigt aldrig varit på)...

Himlabadet i Sundsvall
 

...och bio! 



Presentkort i Birsta




och IKEA

JAG: 
Sen är det också några som undrar vad jag önskar mig. ;)) Jag önskar mig också presentkort på IKEA och JYSK t.ex. 

och träningsprylar enligt bild, som först och främst Kettlebells, gummiband, stång med vikter, hantlar och träningskläder. 

Och förutom det bidrag till tatuering och körkort!! ;) 


MATTIAS önskar sig också träningsprylar och presentkort på sånt, och pengar till tatuering. 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...