torsdag 13 december 2018

Juridik-tenta och lite julfix.



Puh nu är tentan över för denna gång! Den var klurig! Har börjat lära mig nu hur jag kraschar efter varje tenta, blir sån stress och press och sen går luften ur totalt. 
Nu är det bara att hoppas på att man blir godkänd så det inte blir omtenta. Isåfall blir den efter nyår. 

Nu kan man koncentrera sig på lite annat än skolan igen. Igår kväll blev det årets lussebullsbak =)
Tiril var hos en kompis på dagen så det blev kvällsbak och hela familjen hjälpte till så gick det snabbare. ;) 






Och idag har jag ju haft hemmastudier så det blev Luciamorgon till frukost. =) Myyys! Har mest hunnit kika lite på nästa kurs som är Medicinsk terminologi. 

Sen har jag också fixat årets första julgodis, även det snabbaste. ;) Brända mandlar. Kommer inte bli mycket julgodis i år, bara de viktigaste. ;) 
Utvecklingssamtal för Tiril har det också varit idag och nu är maten i ugnen. Förhoppningsvis boxning ikväll. I helgen blir det massa julfix, sånt som fått vänta när jag tentapluggat! Har inget jullov men hemmastudier med uppgifter, så det känns som om man iallafall kommer kunna ha det lite lugnare några veckor. Nästa vecka kvar på skolan men sen så. ;) 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...