torsdag 23 februari 2012

Nätshopping och odågor.

Ojojoj, som jag skrev på facebook igår så kände jag mig flera gånger som Emils pappa, hade lust att vråla "KIIIRON! Förgrömmade onge!!!".... Han blir helt gränslös ibland känns det som, extra kämpigt just nu då han verkar ha nån fas då det ska testas hela tiden, och när vi säger åt honom så blir det bara värre....Väldigt energikrävande, och man känner sig inte som en bra mamma när man måste vara sträng och arg nästan hela tiden... Och Tiril hänger såklart på storebror Kiron, idolen.
Tur att han mellan varven är jättesnäll och go, så man får nån andningspaus ibland.  

Igår shoppade jag loss på nätet. Ingen enbart nöjesshopping, underkläder till bröllopet behöver jag ju. =)
Vill  tipsa om Ellos rearaket, sista dagen idag med 50 % på rean! Igår hade de 40%, priserna som står i shoppen är alltså det som det dras ifrån i kassan. =)
Vad sägs tex. om denna bikini jag fyndade för 30 kr?
Och matchande trosor till för 24 kr?

Fyndade också tex. en Bustier för 75 kr och en BH för 43 kr. =)







Shoppade också mycket nödvändigt från Stoff och Stil, behövde fylla på med bastyger i enfärgat, mudd, mellanlägg och liknande. Inga roliga mönstrade tyger...=( Det roligaste som jag unnade mig var detta mönster, klänningen verkar hur fin som helst! Till mig själv, alltså. ;o)
 Lite tryckknappar var också nödvändigt....
Ja, sist men inte minst, grattis till Victoria och Daniel idag då, inte för jag tror ni läser detta inte men hehe. Nu ska vi strax lyssna om vi hör när de skjuter salut här i Härnösand.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Skönt att det inte bara är min unge som kommit i nån otrevlighetsfas.... Hoppas den går över snabbt bara!!
Ikväll har vi lämnat bort honom till farmor......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...