måndag 27 februari 2012

Lite ändrade planer denna måndag, då magsjukan har hälsat på!

Igår bara en stund efter jag lagt ut mitt senaste blogginlägg, så kräktes Tiril rakt ut... Oj? Undrade först om hon satt nåt i halsen, hon köjs lätt ibland. Men nån timme senare kräktes hon igen. Magsjuka.
Igår var ju som tur var M hemma så jag jobbade ändå, men idag fick jag vabba, då han hade nån utbildning på jobbet.
Har båda barnen hemma då dagis gärna vill ha syskonen hemma också vid magsjuka. Just nu härjar de uppe, hon är pigg, har inte blivit nåt mer sen igår, och hon har fått behålla lite lelle och blåbärssoppa, och kex. Vi får se.
Min älskade pappa fyller år idag, så vi hade ju tänkt kika förbi där, men vet inte om vi vågar åka den biten, och vill ju heller inte smitta.
Grattis lilla pappa, älskar dig!

Nu ska jag göra lite röjning, och fixa lite lunch, sen får vi se om det blir nån sömnad kanske. =)

1 kommentar:

susanne sa...

Usch för magsjuka, hoppas ni andra klarar er.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...