fredag 24 februari 2012

Jobbhelg men mys hinns med.

Nu har jag jobbat kvällspass, ska strax lägga mig, men som vanligt fastnar man ju här en stund. Idag har jag inte gjort så mycket nyttigt, förutom jobbat då. Myst och lekt med vildbasarna (de är verkligen energikrävande nu!), haft besök av pappa en sväng, och sen jobbat.
Sökt semester några dagar i Mars inför modeshowen, fick lönerapporten idag och såg att jag hade många sparade semesterdagar, så jag testar, skönt att hinna med lite mer ev.
Kiron var överlycklig över att få komma på dagis idag, han trivs verkligen där.

Kolla på den här gokissen, visst är han fin?!
Imorgon jobbar jag 7-16, sen blir det lördagsmys med familjen, ska äta fläskfilé och nåt gott till. Mello blir det ju också. På söndag börjar jag 13 så det blir liten sovmorgon, nice. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...