söndag 28 mars 2010

Lördag med kalasbesök och bytardag!

Började ju dagen igår med bytardag, och sen var det hem för besök av mina föräldrar som ville fira M som fyller 29 år på tisdag! Vi hann inte med stan nånting, jag får köpa present senare. Barnen var såklart kalasfina, Tiril fick ha en tröja som hennes moster Anki fick av vår morfar när hon föddes. Visst stämmer texten?! =)M gjorde god och fin tårta...=) Han é duktig min karl!
Kiron älskar att fika, man får ta och lära honom att vänta på varsågod...lilla kakmonstret ville bara ha mer och mer;o)
M fick en fin blomma, Våreld, och ett bidrag till vårt ute-rumsprojekt till sommaren. =)
Jag och vår fina son.
Födelsedagsbarnet M och vår fina men för tillfället inte så glada dotter.
KalasKiron!
När mina föräldrar åkt fick vi besök av Ia och Daniel och barnen...mer fika!
Jag fick min födelsedagspresent av dem samtidigt, ett jättefint halsband med barnens namn, och Mattias fick deras födelsedatum.
Såklart visar jag också vad jag köpte på bytardagen...denna gång hittade jag en hel del till Kiron också, en del alldeles nytt! =) Kirons kläder...
...och Tirils kläder, hittade som vanligt mer till henne, men även denna gång i flera storlekar. Är. bla. särskilt nöjd med en omlottstunika från P.OP längst till vänster, och MOLO-bodyn. =)
Vi avslutade dagen med lite Millennium, avsnitt 1 som vi spelade in i fredags. La oss tidigt som vanligt, speciellt eftersom man ställde om klockan inatt...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...